Tuesday 24 July 2012

REHLAH ke 'AIN SUKHNAH dan ASFOUR..

Pada 4 Julai2012  Unit Perhubungan Sambutan Dan Rehlah (UPSR) dbawah Badan Kebajikan Keluarga Islam Melaka Mesir (BKKIMM) telah mengadakan rehlah kepada ikhwah ke Pantai Ain Sukhnah. 


Seramai 10 orang  yang telah menyertai program ini bersama ketua unit rehlah iaitu Dr. Hafizuddin bin Hanafiah.Program ini diadakan antaranya bertujuan merehatkan minda para mahasiswa selepas menghadapi peperiksaan semesta dua. 


Semoga program ini  dapat mnyatukan ukhwah sesama ahli BKKIMM dengan erat lagi dan kenang-kenangan sepanjang keberadaan mereka dibumi anbia’ ini.Dengan gagasan yang dibawa oleh BKKIMM “Ukhwah Dan Wahdah”.

Aktiviti di bawah Unit Perhubungan, Sambutan dan Rehlah diteruskan lagi dengan Jaulah ke Asfour khusus untuk mahasiswi Melaka pada 1 Julai 2012. Seramai 14 orang mahasiswi yang menyertai jaulah ini. Turut mengiringi jaulah ini ialah Timbalan Ketua Unit Perhubungan Sambutan Dan Rehlah Ustazah Nur Atiqah Binti Ahmad dan Ketua Unit Perhubungan Ust Syazwan bin Johal.




Tujuan utama jaulah adalah memberi peluang kepada mahasiswa Melaka untuk membeli barang-barang perhiasan cenderamata untuk dibawa pulang ke Malaysia khas kepada keluarga yang tercinta.


Mudah-mudahan apa yang dihajati terlaksana  dan tidak lupa diucapkan kepada ahli-ahli 
Melaka yang pulang ke Malaysia agar  thabat ukhwah bersama Badan Kebajikan Keluarga Islam Melaka Mesir. “BKKIMM Terus Bergerak BKKIMM Milik semua”


Disediakan oleh :
Unit Perhubungan, Sambutan dan Rehlah
BKKIMM 2011/2012..







No comments:

Post a Comment