Saturday 17 September 2016

KENYATAAN BERSAMA BADAN KEBAJIKAN ANAK NEGERI KALI KE-II SAMBUTAN MAJLIS APRESIASI KECEMERLANGAN DAN GRADUASI BKAN


JUMAAT, 16 SEP 2016 - Perjumpaan kali ke dua bersama Yang Dipertua (YDP) Badan Kebajikan Anak Negeri (BKAN) telah diadakan di Asrama Rumah Pulau Pinang Hayyu Sabie, Kaherah, Mesir. Perbincangan tersebut telah dipengerusikan oleh Ustaz Asraf bin Alias selaku Yang Dipertua Badan Kebajikan Anak Selangor Mesir (BKASM) bertujuan bagi merancang satu program secara bersama yang melibatkan mahasiswa/wi yang cemerlang dan graduan khususnya di dalam pengajian islam.
Program yang melibatkan seluruh jurusan pengajian islam ini adalah bagi meraikan mahasiswa/wi diperingkat anak-anak Negeri bersama BKAN-BKAN negeri masing-masing  di dalam satu majlis yang melibatkan semua peringkat. Selain itu, ia merupakan satu penghargaan yang besar khususnya kepada graduan-graduan yang bakal berkhidmat di tanah air apabila pulang ke Malaysia kelak.

Majlis akan diserikan dengan kehadiran tetamu-tetamu dari kalangan guru-guru di pengajian Al-Azhar serta tetamu jemputan yang akan menyerikan lagi kemeriahan di dalam majlis tersebut.
Semoga perancangan program yang bakal dilaksanakan ini dapat meningkatkan lagi tahap mutu kecemerlangan mahasiswa/wi Al-Azhar khususnya dan semangat di dalam mengejar impian dan cita-cita yang bakal memberi manfaat kepada masyarakat kelak.



HADIR,

ASRAF BIN ALIAS
(YANG DIPERTUA BKASM)

MUHAMMAD ARIFF BIN HARON
(YANG DIPERTUA BKPJM)

AHMAD MAHIR BIN C. NASRUDDIN
(YANG DIPERTUA KPP)

MOHAMMAD AINUDIN BIN MOHD ISHAK
(YANG DIPERTUA KPIPM)

SYED MOHAMMAD HANIF BIN SYED HASSAN
(YANG DIPERTUA KPKM)

AHMAD RAZIN BIN MOHD FAUZI
(YANG DIPERTUA BKKIMM)

AMIR NORDIN BIN A.RAHIM
(YANG DIPERTUA BKMIP)

AMMAR MUJAHID BIN AB RASHID
(YANG DIPERTUA MKKK)

MUHAMAD IMAN BIN FADZIL
(YANG DIPERTUA BKPPPM)

ADAM SYUKRI BIN MOHAMAD
(YANG DIPERTUA BKAWM)

TIDAK HADIR,

MOHD FARID BIN AZMI
(YANG DIPERTUA KPT)


No comments:

Post a Comment